Vrtná súprava Mercedes-Benz Nordmeyer DSB2V Mercedes 2624 - 6x4








































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača

Manufacturer: Mercedes Benz
Type: LK 2624 / 6x4
Year of construction: 18-02-1977
Own weight: 18.050 kg
Registration certificate: Germany (selbstf Arbeitsmach Bohrgerat DA72)
Drill installation:
Manufacturer: Nordmeyer
Type: DSB2.V
Mast length: 8.40 meters
Extension piece Lier: 4.10 Meter
Mast Total: 12.50 Meter
Workable length: 6.40 meters
Permissible hook / crown load: 20-25 tons
Hydraulic PU: 0-8000 Kg
Hydraulic PD: 0-4000 Kg
Speed PU: 30 M per Min.
Speed PD: 57 M per Min
Drill motor:
Manufacturer: WNH
Type: KSP-7
Drive: 1 stepless hydraulic motor
Transmission: Variable 3 corridor
Transfer: 0-80 / 0-170 / 0-375 RPM
Power transmission: 1000/460/200 Mkg
Winches:
WNH - BW2001 - 17.5 KN
WNH - BW5000 - 22.0 KN
Year of construction: 1977
= More information =
Model year: 1977
Field of application: Construction
Carrying capacity: 3.950 kg
GVW: 22.000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Rozsah pôsobnosti: Konštrukcia
Užitočné zaťaženie: 3.950 kg
CELKOVÁ HMOTNOSŤ: 22.000 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Oblast působnosti: Konstrukce
Užitečné zatížení: 3.950 kg
CELKOVÁ HMOTNOST: 22.000 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Hersteller: Mercedes Benz
Typ: LK 2624 / 6x4
Baujahr: 18-02-1977
Eigengewicht: 18.050 kg
Zulassungsbescheinigung: Deutschland (selbstf Arbeitsmach Bohrgerat DA72)
Bohrinstallation:
Hersteller: Nordmeyer
Typ: DSB2.V
Mastlänge: 8,40 Meter
Verlängerungsstück Lier: 4.10 Meter
Mast Gesamt: 12,50 Meter
Bearbeitbare Länge: 6,40 Meter
Zulässige Haken- / Kronenlast: 20-25 Tonnen
Hydraulische PU: 0-8000 Kg
Hydraulische PD: 0-4000 Kg
Geschwindigkeit PU: 30 M pro Min.
Geschwindigkeit PD: 57 M pro Min
Bohrmotor:
Hersteller: WNH
Typ: KSP-7
Antrieb: 1 stufenloser Hydraulikmotor
Getriebe: Variable 3 Korridor
Transfer: 0-80 / 0-170 / 0-375 U / min
Kraftübertragung: 1000/460/200 Mkg
Winden:
WNH - BW2001 - 17,5 KN
WNH - BW5000 - 22,0 KN
Baujahr: 1977
= Weitere Informationen =
Modelljahr: 1977
Verwendungszweck: Bauwesen
Zuladung: 3.950 kg
zGG: 22.000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Anvendelsesområde: Konstruktion
Bæreevne: 3.950 kg
Totalvægt: 22.000 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Ámbito de aplicación: Construcción
Capacidad de carga: 3.950 kg
PBV: 22.000 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Fabricant: Mercedes Benz
Type: LK 2624 / 6x4
Année de construction: 18-02-1977
Poids propre: 18.050 kg
Certificat d'immatriculation: Allemagne (selbstf Arbeitsmach Bohrgerat DA72)
Installation de forage:
Fabricant: Nordmeyer
Type: DSB2.V
Longueur du mât: 8.40 mètres
Rallonge Lier: 4.10 Mètre
Mât Total: 12.50 Mètre
Longueur utile: 6,40 mètres
Crochet / charge de couronne admissible: 20-25 tonnes
Hydraulique PU: 0-8000 kg
PD hydraulique: 0-4000 kg
Vitesse PU: 30 M par Min.
Vitesse PD: 57 M par Min
Moteur de forage:
Fabriquant: WNH
Type: KSP-7
Entraînement: 1 moteur hydraulique continu
Transmission: corridor variable 3
Transfert: 0-80 / 0-170 / 0-375 RPM
Transmission de puissance: 1000/460/200 Mkg
Treuils:
WNH - BW2001 - 17,5 KN
WNH - BW5000 - 22,0 KN
Année de construction: 1977
= Plus d'informations =
Année du modèle: 1977
Domaine d'application: Construction
Capacité de charge: 3.950 kg
PBV: 22.000 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Terjedelem: Építés
Hasznos teher: 3.950 kg
TELJES ÖSSZTÖMEG: 22.000 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Ambito di applicazione: Costruzione
Carico utile: 3.950 kg
PESO MASSIMO: 22.000 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- Mag geëxploiteerd worden in de Benelux
= Bijzonderheden =
Grondboor Installatie Op Vrachtwagen
Fabrikant: Mercedes Benz
Type: LK 2624 / 6x4
Bouwjaar:18-02-1977
Eigen gewicht: 18.050 kg
Kenteken bewijs: Duitsland selbstf. Arbeitsmach. Bohrgerat DA72
Boor installatie:
Fabrikant: Nordmeyer
Type: DSB2.V
Mast lengte: 8.40 Meter
Verlengstuk Lier: 4.10 Meter
Mast Totaal: 12.50 Meter
Werkbare lengte: 6.40 Meter
Toelaatbare haak/Kroon last: 20-25 ton
Hydraulische PU: 0-8000 Kg
Hydraulische PD: 0-4000 Kg
Snelheid PU: 30 M per Min.
Snelheid PD: 57 M per Min
Boor motor:
Fabrikant: WNH
Type: KSP-7
Aandrijving: 1 Traploze Hydrauliek motor
Transmissie: Variabel 3 gang
Overbrening: 0-80 / 0-170 / 0-375 RPM
Kracht overbrenging: 1000 / 460 / 200 Mkg
Lieren:
WNH - BW2001 - 17.5 KN
WNH - BW5000 - 22.0 KN
Bouwjaar: 1977
= Meer informatie =
Koppel: 1000 Nm
Motor type: mercedes benz OM355
Schadeopmerkingen: exellent condition
Staat van het elektrische systeem: Goed
Staat van de aandrijflijn: Goed
Staat van het hydraulische systeem: Goed
Staat van de constructie/chassis/lassen: Goed
Staat van de slijtdelen: Goed
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Modeljaar: 1977
Toepassingsgebied: Bouw
Laadvermogen: 3.950 kg
GVW: 22.000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Obszar zastosowania: Budownictwo
Ładowność: 3.950 kg
Dopuszczalna masa całkowita (dmc.): 22.000 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Campo de aplicação: Construção
Capacidade de carga: 3.950 kg
GVW: 22.000 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Область применения: Строительство
Грузоподъемность: 3.950 kg
Полная масса автомобиля: 22.000 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Omfattning: Konstruktion
Nyttolast: 3.950 kg
GVW: 22.000 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra