Čerpadlo na betón Putzmeister 38/5 16HLS na podvozku Mercedes-Benz Arocs 3743




Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.




















MERCEDES AROCS 3243 EURO 6
Première immatriculation 07/2018
100 414 Kms
Heures de pompage : 2 494 heures
Tuyaux ESSER 900 changés récemment
CARACTÉRISTIQUES TECHNIQUES :
- PUTZMEISTER BSF38.5-16 HLS
- Ergonic 2
- EOC (Ergonic Output Control)
- EBC ( Elktronic Boom Control )
- ISC – Support flexible
- dépliage/repliage automatique
- Rac à flexible
- Rac à rigide
- Boite à collier x2
- Boite à cales 2 portes sur la largeur du Véhicule
- Débit 160 m3/h
- Vérin de refoulement : DN 2100 x 250 mm
- Nombre de courses : 26 / minute
- Conduite pour béton : DN125 mm
- Pression max. : 350 bars
- Vérins de refoulement chromés
- Contenance du réservoir d'eau : 700 l
- Pompe à eau : 160 l / minute 25 bars avec enrouleur automatique
- Pompe à eau haute pression avec enrouleur
- Dispositif de commande électronique : 24 V
Pièces supplémentaire :
o 2 pistons Ø 250mm - neuf
o Arrêt de balle + flasque + collier
o Réduction sortie arrière
CARACTÉRISTIQUES TECHNIQUES : CONSTRUCTION DU MÂT 38-5 RZ
- Conduite pour béton : DN 125 mm
- Portée horizontale du mât : 37,5 m
- Portée verticale du mât : 32,8 m
- Profondeur maximale : 25,3 m
- Hauteur déployée : 7,4 m
- Plage de rotation : 360º
- Tuyau : 4 m
- Télécommande radio avec écran x 3 (dont une neuve et une avec 1 bouton non fonctionnel)
- Vibreur de grille trémie
- Tuyau d'extrémité 2m + 1m
- Lubrification centralisée de l'unité de pompage
Sur Mercedes Arocs 2343 8X4
-420 ch
- Moteur Euro VI,
- Boîte de vitesses automatique
- Pneus essieu avant 385/80 R 22,5 Pneus essieu arrière 315/80 R 22,5
- Suspension à lames
- Freins à disque, à l'avant et à l'arrière
- Réservoir 240 l, à gauche, Réservoir AdBlue 25 l
- Système de freinage électronique avec ABS et ASR ABS
- Assistant de stabilité (ESP)
- Radio, avec connexion USB et Bluetooth
- Avertisseur de recul + caméra de recul
- Climatisation automatique
- Régulateur de vitesse interne