Čerpadlo na betón MAN TGS 37.460 8x4, Putzmeister 36-4.160 m3/hr, ERGONIC, very clean































































































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača







- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Navigation system
- Parabolic suspension
- Particulate filter
- Tipper hydraulics
- Xenon lighting
= Remarks =
very well maintained 2018 MAN TGS 37.460 8x4, 64,721 km, Putzmeister concrete pump, type 36-4.16 hls, 546 operating hours, front 2 axles are steered, 2 x remote control, parabolic suspension all around, tire size axle 1 and 2: 385/65-R22.5 tires (average: 80%), axle 3 and 4: 315/80 R22.5 (average 80%), Belgian registration with valid technical inspection until 27-09-2025
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Suspension: parabolic suspension
Front axle: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 80%
Middle axle 1: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 75%
Middle axle 2: Tyre size: 315/80 R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 95%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 95%
Rear axle: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 75%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 75%
Weights
Carrying capacity: 4.669 kg
GVW: 30.870 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Ксенонови фарове
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Ниско ниво на шум
- Параболично окачване
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Хидравлика на самосвала
- Navigační systém
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Parabolické odpružení
- Robustní motorová brzda
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchová houkačka
- Xenon
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Geräuscharm
- Kipphydraulik
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Parabolfederung
- Partikelfilter
- Xenonbeleuchtung
= Anmerkungen =
sehr gepflegter 2018 MAN TGS 37.460 8x4, 64.721 km, Putzmeister Betonpumpe, Typ 36-4.16 hls, 546 Betriebsstunden, vorne 2 Achsen gelenkt, 2 x Fernbedienung, Parabelfederung rundum, Reifengröße Achse 1 und 2: 385/65-R22,5 Reifen (Durchschnitt: 80 %), Achse 3 en 4: 315/80 R22,5 (durchschnittlich 80 %), belgisches Kennzeichen mit gültiger technischer Inspektion bis 27.09.2025
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 80%
Mittenachse 1: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 75%
Mittenachse 2: Refenmaß: 315/80 R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 95%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 95%
Hinterachse: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 75%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Gewichte
Zuladung: 4.669 kg
zGG: 30.870 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Navigationssystem
- Parabelaffjedring
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Tipladshydraulik
- Tryklufthorn
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 80%
Midterste aksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 75%
Midterste aksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R22,5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 95%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 95%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 75%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Vægt
Bæreevne: 4.669 kg
Totalvægt: 30.870 kg
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Κόρνα αέρα
- Παραβολική ανάρτηση
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Φωτισμός Xenon
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Bocina de aire
- Filtro de particulas
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- Iluminación de xenón
- Resortes parabolicos
- Sistema de navegacion
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje central 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje central 2: Tamaño del neumático: 315/80 R22,5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 95%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 75%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Pesos
Capacidad de carga: 4.669 kg
PBV: 30.870 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Kipin hydrauliikka
- Ksenon-valot
- Lehtijousitus
- Navigointijärjestelmä
- Parabolinen jousitus
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Faible bruit
- Filtre à particules
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Ressorts paraboliques
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Système de navigation
- Éclairage au xénon
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu central 1: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu central 2: Dimension des pneus: 315/80 R22,5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 95%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 95%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 75%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Poids
Capacité de charge: 4.669 kg
PBV: 30.870 kg
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Hidraulika kipera
- Ksenonska svjetla
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Niska razina buke
- Parabolični ovjes
- Snažna kočnica motora
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Billenőplató-hidraulika
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Parabolarugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Xenon
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Navigačný systém
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Parabolické odpruženie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Xenónové svetlá
- Bassa rumorosità
- Fari allo xeno
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Idraulica cassone ribaltabile
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sospensione balestra
- Sospensioni paraboliche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Geluidsarm
- Kiphydrauliek
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Paraboolvering
- Roetfilter
- Versterkte motorrem
- Xenon verlichting
= Bijzonderheden =
zeer goed onderhouden 2018 MAN TGS 37.460 8x4, 64.721km, Putzmeister betonpomp, type 36-4.16 hls, 546 bedrijfsuren, voorste 2 assen zijn gestuurd, 2 x afstandsbediening, rondom paraboolvering, bandenmaat as 1 en 2: 385/65-R22.5 banden (gemiddeld: 80%), as 3 en 4: 315/80 R22,5 (gemiddeld 80%), Belgische registratie met geldige technische keuring t/m 27-09-2025
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 80%
Middenas 1: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 75%
Middenas 2: Bandenmaat: 315/80 R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 95%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 95%
Achteras: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 75%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Gewichten
Laadvermogen: 4.669 kg
GVW: 30.870 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Dieselpartikkelfilter
- Drivstofftank i aluminium
- Hydraulikk for tippvogn
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Parabelfjæring
- Partikkelfilter
- Xenon-lys
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Hydraulika
- Oświetlenie ksenonowe
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie paraboliczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 80%
Oś środkowa 1: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 75%
Oś środkowa 2: Rozmiar opon: 315/80 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 95%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 75%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Masy
Ładowność: 4.669 kg
Dopuszczalna masa całkowita (dmc.): 30.870 kg
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Baixo ruído
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Iluminação de xénon
- Sistema de navegação
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Suspensão de molas
- Suspensão parabólica
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo intermédio 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo intermédio 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 95%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Pesos
Capacidade de carga: 4.669 kg
GVW: 30.870 kg
Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Frână de motor heavy-duty
- Iluminare cu xenon
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie parabolică
- Suspensie pe arcuri
- Zgomot redus
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Ксеноновые фары
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Параболическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
- Система навигации
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 80%
Средний мост 1: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 75%
Средний мост 2: Размер шин: 315/80 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 95%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 95%
Задний мост: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 75%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Масса
Грузоподъемность: 4.669 kg
Полная масса автомобиля: 30.870 kg
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Extra kraftig motorbroms
- Navigationssystem
- Parabolfjädring
- Partikelfilter
- Tippvagnshydraulik
- Tyfon
- Tystgående
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 80%
Centralaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 75%
Centralaxel 2: Däckets storlek: 315/80 R22,5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 95%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 95%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 75%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 75%
Vikter
Nyttolast: 4.669 kg
GVW: 30.870 kg
Underhåll
MOT: besiktigat till sep. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Düşük gürültülü
- Havalı korna
- Navigasyon sistemi
- Parabolik süspansiyon
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Xenon
- Yaprak yaylı süspansiyon