Autožeriav DAF XF 105.460. 8x2, crane truck with Hiab 400 E



















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača






- 8x2
- ADR
- Air suspension
- PTO
= More information =
Transmission
Transmission: Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Front axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Functional
Crane: Hiab 400 E, behind the cab
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- ADR
- PTO
- Въздушно окачване
- ADR
- PTO
- Vzduchové odpružení
- 8x2
- ADR
- Luftfederung
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: Automatic
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Funktionell
Kran: Hiab 400 E, hinter der Kabine
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- 8x2
- ADR
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Automatic
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Kran: Hiab 400 E, bag førerhuset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- ADR
- PTO
- Αερανάρτηση
- 8x2
- ADR
- PTO
- Suspensión neumática
= Más información =
Transmisión
Transmisión: Automatic
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Funcional
Grúa: Hiab 400 E, detrás de la cabina
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- ADR
- Ilmajousitus
- Voimanotto
- 8x2
- ADR
- PTO
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Transmission
Transmission: Automatic
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Pratique
Grue: Hiab 400 E, derrière la cabine
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- ADR
- Priključno vratilo
- Zračni ovjes
- ADR
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- ADR
- PTO
- Vzduchové odpruženie
- ADR
- Presa di forsa
- Sospensioni pneumatiche
- 8x2
- ADR
- Air suspension
- Automatic lubrification
- Deb
- Hub reduction
- PTO
- Rear camera
- Sleeper cab
= Bijzonderheden =
DAF 105.460, 8x2 crane truck with Hiab 400 E, 4x stamped, remote control. 7 mtr platform with twistlocks 20ft.
1-2 Axle 210
1-3 Axle 600
1-4 Axle 740
Hiab 400-E
4,8 mtr - 7250kg.
6,5 mtr - 5150kg.
8,4 mtr. - 3850kg.
12,5mtr. - 2500kg.
Truck in good condition
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: Automatic
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Vooras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Functioneel
Kraan: Hiab 400 E, achter de cabine
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- ADR
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- 8x2
- ADR
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Skrzynia biegów
Pędnia: Automatic
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Funkcjonalność
Żuraw: Hiab 400 E, z tyłu kabiny
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- 8x2
- ADR
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
= Mais informações =
Transmissão
Transmissão: Automatic
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Funcional
Grua: Hiab 400 E, atrás da cabina
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- ADR
- Decuplare motor
- Suspensie pneumatică
- 8x2
- ADR
- PTO
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: Automatic
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Кран: Hiab 400 E, сзади кабины
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- 8x2
- ADR
- Luftfjädring
- PTO
= Ytterligare information =
Transmission
Transmission: Automatic
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Framaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Funktionell
Kran: Hiab 400 E, bakom kabinen
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- ADR
- Havalı süspansiyon
- PTO